Tuğba KARASELVİ - Rehber Öğretmen

Tuğba KARASELVİ - Rehber Öğretmen

TUĞBA KARASELVİ Giresun Üniversitesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bölümünden 2014 yılında mezun olmuştur. 2021 yılında ise Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Çocuk Gelişimi bölümünde yüksek lisansını tamamlamıştır. 2014 Eylül ayında Milli Eğitim Bakanlığı‘ nda rehber öğretmen olarak göreve başlamıştır.

EĞİTİM VE SERTİFİKALAR

 Oyun Terapisi Eğitimi

 Çocuk Resim Analizi

 Bağımlılıkla Mücadele Kursu

 Ailede Sevgi ve Şiddet Semineri

 Fatih Projesi Etkileşimli Sınıf Yönetimi Kursu

 Eğitimde Drama Teknikleri Kursu

 Psikososyal Destek Programı Uygulayıcı Eğitimi Kursu

TESTLER

 Peabody Resim- Kelime Testi

 Adam Çiz Testi

 Ankara Gelişim Tarama Envanteri

 Frankfurter Dikkat Testi

 Burdan Dikkat Testi

 R.B. Cattel 2A Zeka Testi

 Sdöt(Sayı Dizisi Öğrenme Testi)

 Gessell Gelişim Figürleri Testi

 Kinder Angst Testi

 Porteus Labirentler Testi

 Kent E_G_Y Testi

 Metropolitan Okul Olgunluğu Testi

 Benton Görsel Hafıza Testi  C.A.T (Katılım)

 Louisa Düss Psikanalitik Hikayeler (Katılım)

 D2 Dikkat Testi (Katılım)

YAYINLANANLAR

KARASELVİ, T., & GÜRSOY, F. (2023). Babaların Bakış Açısına Göre Çocuğun Teknolojik Araç Kullanımının İncelenmesi. Ankara Sağlık Bilimleri Dergisi, 12(2), 173-188. https://doi.org/10.46971/ausbid.984928 https://dergipark.org.tr/tr/pub/ausbid/issue/81175/984928#article_cite