TUĞBA KARASELVİ Giresun Üniversitesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bölümünden 2014 yılında mezun olmuştur. 2021 yılında ise Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Çocuk Gelişimi bölümünde yüksek lisansını tamamlamıştır. 2014 Eylül ayında Milli Eğitim Bakanlığı‘ nda rehber öğretmen olarak göreve başlamıştır.
EĞİTİM VE SERTİFİKALAR
Oyun Terapisi Eğitimi
Çocuk Resim Analizi
Bağımlılıkla Mücadele Kursu
Ailede Sevgi ve Şiddet Semineri
Fatih Projesi Etkileşimli Sınıf Yönetimi Kursu
Eğitimde Drama Teknikleri Kursu
Psikososyal Destek Programı Uygulayıcı Eğitimi Kursu
TESTLER
Peabody Resim- Kelime Testi
Adam Çiz Testi
Ankara Gelişim Tarama Envanteri
Frankfurter Dikkat Testi
Burdan Dikkat Testi
R.B. Cattel 2A Zeka Testi
Sdöt(Sayı Dizisi Öğrenme Testi)
Gessell Gelişim Figürleri Testi
Kinder Angst Testi
Porteus Labirentler Testi
Kent E_G_Y Testi
Metropolitan Okul Olgunluğu Testi
Benton Görsel Hafıza Testi C.A.T (Katılım)
Louisa Düss Psikanalitik Hikayeler (Katılım)
D2 Dikkat Testi (Katılım)
YAYINLANANLAR
KARASELVİ, T., & GÜRSOY, F. (2023). Babaların Bakış Açısına Göre Çocuğun Teknolojik Araç Kullanımının İncelenmesi. Ankara Sağlık Bilimleri Dergisi, 12(2), 173-188. https://doi.org/10.46971/ausbid.984928 https://dergipark.org.tr/tr/pub/ausbid/issue/81175/984928#article_cite